وبلاگ سخی

وبلاگ سخی

وبلاگ سخی

وبلاگ سخی

اجرای نمای کامپوزیت

اجرای نمای کامپوزیت:

۳.  روش (H، L):

مانند روش فیکس بوده با این تفاوت که ورق‌ها کاست نخواهد شد و بلافاصله بعد از برش در پروفیل‌های مخصوص H شکل و L شکل قرار می‌گیرند.

از مزایای این روش به سرعت اجرای بالا و تمیزی اجرا و هزینه کمتر می‌توان اشاره کرد. معایب این روش، عدم آب بندی ۱۰۰ درصد و همچنین عدم امکان تعویض پانل در صورتی که لازم به تعویض باشد و در صورتی که پانل‌ها به ابعاد بزرگ اجرا شود موجب تغییر شکل ورق و ایجاد سر و صدا در هنگام باد و بارندگی خواهد بود.

 

۴.  سیستم ثابت با زیر سازی آلومینیومی (فیکس ریلینگ):

در این روش جهت جلوگیری از خوردگی بین آهن و آلومینیوم از زیر سازی آلومینیومی استفاده می‌گردد. این سیستم دارای قابلیت رگلاژ کامل نسبت به روش ثابت آهن و همچنین به علت استفاده از آلومینیوم، سازه سبک‌تر نسبت به روش ثابت آهن می‌باشد. آب بندی در این سیستم با تسمه از جنس ورق در ژوئن‌های عمودی و دو لب برگشت در ژوئن‌های افقی صورت می‌پذیرد.

تفاوتهای روش ثابت و ریلی:

روش ثابت فاقد بسیاری از قابلیت‌های روش ریلی است. در این روش آب بندی نما به صورت نصب ریل انجام نمی‌شود و ورق‌ها با پرچ به قوطی‌های فلزی بسته می‌شود لذا قابلیت حرکت ندارند. در بسیاری موارد نیز پرچ‌ها به صورتی که در روش ریلی پوشیده می‌شوند از رویت مصون نمی‌مانند. در مقابل سرعت نصب و هزینه اجرائی کمتر از مزایای این روش می‌باشد.

در روش ریلی امکان جابجایی ورق‌های نصب شده وجود داشته و در صورت لزوم می‌توان ورق‌ها را در محل جابجا نمود.

مزایای سیستم هنگ:

• با توجه به اینکه تمام اجزای زیر سازی و رو سازی از یک جنس (آلومینیوم) می‌باشند، انقباض و انبساط اجزا در اثر تغییر دما مشابه هم بوده که این امر از تغییر حالت دادن و خرد شدن جلوگیری می‌کند.

  آب بندی در این سیستم نیاز به استفاده از چسب‌های سیلیکون و یا لاستیک آب بندی نمی‌باشد، که با توجه به کوتاه بودن عمر چسب‌های سیلیکون و لاستیک‌های آب بندی استفاده نکردن از موارد فوق از نقاط قوت این سیستم به شمار می‌آید.

• قطعات متناسب با وزن خود روی بولت‌ها قرار می‌گیرند که به علت فرم خاص مونتاژ ورق‌ها در هنگام زلزله و یا وزش باد‌های شدید از محل خود خارج نمی‌گردند و از پایداری بالایی در برابر نیروهای جانبی برخوردار می‌باشند.

,حروف برجسته پلکسی ,حروف برجسته انگلیسی ,حروف برجسته تابلو ,حروف برجسته برنجی ,تابلوسازی حروف برجسته ,تابلوهای حروف برجسته ,حروف برجسته پلاستیک ,آموزش حروف

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.