وبلاگ سخی

وبلاگ سخی

وبلاگ سخی

وبلاگ سخی

انواع ورق کامپوزیت



 

ورق کامپوزیت با پوشش PVDF  (فلوئور-کربن) 

این ورق دارای پوشش رنگی به نام PVDF است که در مقابل اشعه UV آفتاب، باران های اسیدی، حرارت، آلاینده ها، شرایط جوی متفاوت، مقاوم با دوام رنگ بالا می باشد.

ورق کامپوزیت نانو

پوشش نانو پی وی دی اف به خاطر ویژگی خود شویی (Self – Cleaning) تا حد زیادی ازچسبیدن ذرات گرد و غبار به نمای ساختمان جلوگیری کرده و با ریختن آب و یا بارش باران حد زیادی ازکثیفی های احتمالی پاک می شود.

ورق کامپوزیت با پوشش خشدار

پوشش آلومینیومی این نوع ازکامپوزیت ها به صورت خش دار می باشد که هم از نظر زیبایی شناختی و هم  استحکام ویژگی های خاص خود را دارد.

ورق کامپوزیت با پوشش Polyester

پلی استر در برابر شرایط جوی مختلف مخصوصا اشعه UV آفتاب و باران های اسیدی از ماندگاری کمتری برخوردار است به همین دلیل این ورق بیشتر برای استفاده در دکوراسیون های داخلی  توصیه  می شود.

ورق کامپوزیت با پوشش طرح چوب

از فاصله چند قدمی تشخیص آن دشوار است که این نوع ازکامپوزیت ها چوب هستند یا از جنس دیگر،این طرح کامپوزیت در نمای خارجی و هم در دکوراسیون داخلی قابلیت های فراوانی دارد.

ورق کامپوزیت شاین ـ براق

در این ورق از پوشش پودر درخشان (صدفی) بازتابنده  نور بهره برده شده که  علاوه بر زیبایی و درخشندگی  بی نظیر با سطح براق و صیقلی خود  آلودگی  کمتری را از محیط  جذب می کند.

ورق کامپوزیت مقاوم در برابر آتش FR

با به کارگیری پلی اتیلن میانی در این ورق علاوه بر مقاومت در برابرهرنوع آتش سوزی ، گاز مضر نیز بر اثر حرارت  تصاعد نمی شود.

برجسته پلکسی ,حروف برجسته انگلیسی ,حروف برجسته تابلو ,حروف برجسته برنجی ,تابلوسازی حروف برجسته ,تابلوهای حروف برجسته ,حروف برجسته پلاستیک ,آموزش حروف برجسته چلنیوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.