وبلاگ سخی

وبلاگ سخی

وبلاگ سخی

وبلاگ سخی

برای سفر به ترابزون به چه چیزی نیاز دارید؟

قبل از خرید تور ترابزون بخوانید

یکی از بهترین مقاصدی که می‌توانید در بیشتر ایام سال به آن سفر کنید، شهر ترابزون ترکیه می‌باشد. اگر شما هم علاقه‌مند هستید که با خرید تور ترابزون یا تور ترابزون نوروز ۹۹ به این شهر زیبا سفر کنید می‌توانید همین حالا برای سفرتان برنامه‌ریزی داشته باشید. اگر برای شما هم سوال شده است که چرا ترابزون به یکی از مقاصد سفر زمینی و هوایی محبوب ایرانیها تبدیل شده است، ما در این مطلب از آژانس فلات پارس گیتی به سوال شما پاسخ خواهیم داد.

009010

چرا به ترابزون سفر کنیم ؟

ترابزون در کنار دریای سیاه، شمال شرقی ترکیه و مرکز استان ترابزون قرار دارد. این شهر مرکز استان ترابزون می‌باشد که جز یکی از مهمترین شهرهای تاریخی در جاده ابریشم به شمار می رفت. به همین دلیل همواره در طول تاریخ از تنوع فرهنگی و تاریخی خوبی برخوردار بوده است. جالب است بدانید که ترابزون در گذشته به عنوان دروازه تجارت کاوران‌ها به ایران، جنوب شرقی آسیا و منطقه قفقاز بود. این شهر جاذبه های تاریخی فراوانی دارد که از جمله آنها می‌توانیم به مسجد قدیمی ترابزون، ایاصوفیه ترابزون و موزه های تاریخی شهر اشاره کنیم. اگر هم علاقه‌مند به تور طبیعتگردی هستید بدون نگرانی تور ترابزون را انتخاب کنید. منطقه اوزونگول، کوه های پونتی، پارک بوزتپه و دریاچه های این شهر جز بهترین جاذبه های طبیعی این شهر هستند که امکانات تفریحی عالی در اطراف آنها برای گردشگران فراهم شده است.


چطور تور ارزان  ترابزون انتخاب کنم ؟

همه ما دغدغه هزینه سفرهایمان را داریم بخصوص اگر قرار باشد به یک کشور خارجی سفر کنیم. آنچه مسلم است هزینه سفرتان را کسی جز شما نمی‌تواند تعیین کند. شما می‌توانید برای کاهش هزینه های سفرتان به این شهر از تورهای ارزان زمینی  ترابزون استفاده کنید که هزینه آن به نسبت تورهای هوایی کمتر می‌باشند. از نظر هزینه اقامت نیز دست شما بسیار باز است. در شهر ترابزون هتل آپارتمان های ارزان وجود دارند که می‌توانید با هزینه حدود 20 دلار آنها را رزرو کنید. به غیر از هزینه حمل و نقل و اقامت در سفر، یکی دیگر از مخارج شما به وعده های غذایی اختصاص می باید. خوشبختانه مسافران ایرانی در تور ترکیه مشکل غذایی نخواهند داشت چون بیشتر غذاهای ترکیه با ذائقه ایرانی سازگاری دارند. شما می‌توانید برای کاهش هزینه های خود یک وعده غذای کامل میل کنید و برای زمان های دیگر از غذاهای ارزشان و نان های محلی استفاده کنید.

011

ترابزون به اوزون‌گول نزدیک تر است یا کاپادوکیه ؟

بسیاری از گردشگران در تور زمینی ترابزون به دنبال بازدید از دو منطقه معروف کاپادوکیه و اوزون‌گول هستند. باید بدانید که فاصله اوزون‌گول تا ترابزون 64 کیلومتر می‌باشد. البته گردشگران باید از جاده منتهی به این منطقه زیبا استفاده کنند که باید مسافت 96.7 کیلومتر را طی کنند. با یک مقایسه تقریبی کاملا مشخص است که فاصله ترابزون تا کاپادوکیه بیشتر از منطقه اوزونگول می‌باشد. فاصله ترابزون و پاکادوکیه حدود 492 کیلومتر می‌باشد. البته برای رفتن به کاپادوکیه کافیست از جاده بین شهری استفاده کنید که مسافت آن حدود 655.3 کیلومتر می‌باشد.


آیا می‌دانید معنی کلمه ترابزون چیست؟

ترابزون در طول تاریخ نام واحدی داشت که در تلفظ و نوشتار به زبان‌های مختلف تغییر می یافت. قدیمی‌ترین نامی که به ترابزون داده است در اسناد یونانی بوده است که به شهر تراپزوس می‌گفتند. کارشناسان معتقدند که این نام از واژه یونانی پنتوس گرفته شده و در ابتدا تراوپزوندا خوانده می‌شد. بعدها با ورود مسلمان ترک عثمانی به ترکیه نام ترابزون را به دو شکل طارا بوزان یا طربزون می‌نوشتند.

012

برای سفر به ترابزون به چه چیزی نیاز دارید؟

همانطور که می‌دانید ترابزون در کشور ترکیه قرار دارد. بنابراین بدون نیاز به دریافت ویزا می‌توانید به این شهر زیبا سفر کنید. برای سفرتان کافیست یک چمدان کوچک بردارید و لباس های متناسب با فصل سفرتان را انتخاب کنید. شما می‌توانید برای سفر به ترابزون در نوروز یا بهار یک دست لباس جین، لباس نخی بلند، کفش کتانی یا کفش اسپورت، عینک آفتابی، کلاه، چتر و چند دست تی شرت را با خود به همراه داشته باشید. در انتها برای خرید تور ارزان زمینی ترابزون یا هوایی کافیست با بررسی و مقایسه قیمت تورها یکی از پکیچ های ارائه شده در صفحه تور ترابزون آژانس فلات پارس گیتی را انتخاب کنید.


در پایان به شما مسافران عزیزان این نوید را می‌دهیم که می‌توانید قیمت بسیار مناسب انواع تور ترابزون زمینی، هوایی، لحظه آخری و ویژه نوروز را در وبسایت آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی به آدرس www.falat-pars.com تهیه کنید. ما در سفر همراهتان هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.