وبلاگ سخی

وبلاگ سخی

وبلاگ سخی

وبلاگ سخی

خرید کتاب تافل

خرید کتاب تافل

هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان در سراسر جهان برای گرفتن پذیرش دانشگاه های انگلیسی زبان در آزمون تافل شرکت می کنند. همۀ این افراد از مهارت کافی در زبان انگلیسی برخورداند و دانشگاه ها هم با توجه به تعداد زیاد متقاضیان نمرات درخواستی خود را بالا می برند با خرید کتاب تافل می توانید با آمادگی و آشنایی بیشتری نسبت به آزمون در آن شرکت کنید و نمره بالاتری را کسب کنید. در واقع تنها تمرین زیاد است که می تواند نمره شما را در آزمون تضمین کند و برای همین تمام آزمون دهندگان نیازمند خرید کتاب تافل هستند. هر چقدر که بیشتر تمرین کنید و با سوالات بیشتر آشنا شوید، امکان گرفتن نمره بهتری را خواهید داشت.

مختصری در مورد آزمون تافل

آزمون تافل به دو صورت کاغذی (PBT) و اینترنتی (iBT) برگزار می شود. در حال حاضر بیشتر شرکت کنندگان نوع اینترنتی آن را ترجیح می دهند چرا که آزمون گیرنده و آزمون دهنده به شکل ناشناس می باشند و آزمون به شکل بی طرفانه ای قضاوت خواهد شد. امتیاز آزمون اینترنتی تافل از 0 تا 120 محاسبه می شود و چهار بخش ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ را در بر می گیرد. از آنجایی که آزمون برای پذیرش دانشگاهی طراحی شده است، محتوای متون آزمون آکادمیک است.

026

جدول محتوا و زمان آزمون اینترنتی تافل

نوع کاغذی آزمون از سال 2017 در مناطق محدودی از جهان برگزار می شود. امتیاز آن از 310 تا 677 محاسبه می گردد و همانند آزمون اینترنتی چهار مهارت اصلی زبان را امتحان می کند. نکته کلیدی در آزمون تافل این است که بسیاری از دانشگاه های داخلی کشورها بر اساس سوالات آزمون تافل، آزمون های مهارت انگلیسی خود را طراحی می کنند. مثلا آزمون msrt یا آزمون Tolimo که هر دو از آزمون های استاندارد ایرانی هستند، از آزمون تافل الهام گرفته اند. برای همین کسانی که قصد شرکت در این آزمون ها را دارند هم باید با خرید کتاب تافل، مهارت های خود را تقویت کنند.

خرید کتاب تافل مناسب برای سطوح مختلف زبان آموزان

برای کسب آمادگی در آزمون تافل، زمان محدودی در اختیار آزمون دهندگان است و آن ها باید با خرید کتاب تافل مناسب هم سطح خود را بالا ببرند و هم تمرین کافی داشته باشند. کتاب های متنوعی برای آزمون تافل طراحی شده اند. شرکت EST یا همان شرکت برگزارکنندۀ آزمون تافل، کتاب های سوالات و تمرین تافل را هم منتشر می کند. بسیاری از لابراتورهای زبان هم با این شرکت همکاری می کنند و کتاب های مورد نیاز آزمون دهندگان را تأمین می کنند. برای خرید کتاب تافل باید چند نکته را در نظر بگیرید.

027

با خرید کتاب تافل و تمرین زیاد، مهارت خود را در آزمون بالا ببرید.

  • حتما کتاب ها و نرم افزارهایی را که کل آزمون را شبیه سازی می کنند، تهیه کنید و مهارت های خود را آزمایش نمایید و سطح خود را معلوم کنید.
  • از کتاب های لغت و گرامری که بر اساس آزمون طراحی شده اند، استفاده کنید.
  • اگر در مهارتی مشکل دارید، کتاب های سوالات طبقه بندی شده آن مهارت را بخرید.
  • توجه داشته باشید که نمرات شما در هر مهارتی جداگانه ارائه خواهد شد، پس لازم است تا در همۀ مهارت ها، تمرین کافی داشته باشید.
  • می توانید از سایر وسایل کمک آموزشی مثل فلش کارت و جعبه لایتنر برای یادگیری بهتر استفاده کنید.

با خرید کتاب تافل این امکان برای شما فراهم می شود تا هر چه بیشتر به تمرین و تکرار بپردازید. دقیقا همان چیزی که برای موفقیت در آزمون تافل به آن نیاز دارید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.